KURS/SZKOLENIE:

Profesjonalizm w obsłudze klienta

Blue House
Szkolenia

Profesjonalizm w obsłudze klienta

Dla firm usługowych orientacja na klienta to warunek SUKCESU. Za usługi firmy płaci klient – to on jest prawdziwym „pracodawcą”. Jak ważne jest, aby klient był zadowolony, można zobaczyć na forach opinii. Zadowolony klient powie może jednej osobie. Niezadowolony dziesięciu. Jednak opinie to tylko część rzeczywistości. Najważniejsze jest to czy klienci będą wracać, a niezadowoleni nie będą. Możemy mieć świetny produkt. Jednak w dzisiejszym świecie większość produktów jest podobnych. To, czym firmy wygrywają to PROFESJONALIZM W OBSŁUDZE KLIENTA. Wolny rynek mówi: dopóki masz coś, czym klient jest zainteresowany – nie musisz martwić się o przyszłość. Ale musisz się martwić, by zechciał korzystać właśnie z twoich usług

Cel szkolenia:

Celem działań warsztatowych jest wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami i budowania z nimi długotrwałych relacji. W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z technikami podnoszenia satysfakcji klienta, w tym zapobiegania trudnym sytuacjom podczas bezpośredniej obsługi.

Korzyści:

Szczegółowe informacje

Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.

ILOŚĆ ZJAZDÓW
2 dni szkoleniowe +follow up
MIEJSCE
Online/Sopot,
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW
do 12 os.
BLUE HOUSE GRUPA SZKOLENIOWA

Zapisz się