Organizacja, która chce odnosić sukcesy i rozwijać się, musi utrzymywać i zwiększać poziom sprzedaży. Może to zrobić tylko w jeden sposób – sprawić, aby klienci byli zadowoleni. Możliwe są dwa sposoby podniesienia wielkości sprzedaży: zwiększenie sprzedaży obecnym klientom
albo zdobycie nowych. Oba są ważne. Jednak wiele firm w pogoni za nowymi klientami traci z oczu to, co najważniejsze – utrzymanie obecnych. Pozyskiwanie nowych jest kosztowniejsze niż obsługa stałych. Jednak firmy często nie angażują się wystarczająco w ten proces. Jednym z elementów tego procesu jest REKLAMACJA. Postrach pracowników. Jednak z reklamacji można zrobić OKAZJĘ. Sytuacja reklamacji jest możliwością odbudowania kontaktu z Klientem oraz próbą odbudowania zaufania do firmy i jej pracowników.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez Klientów oraz wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania do radzenia sobie z sytuacjami obciążającymi psychicznie. Efektem szkolenia ma być umiejętność zatrzymania fluktuacji klientów i budowania długofalowych relacji opartych na zaufaniu.
Korzyści:
- Wzrost jakości obsługi Klienta
- Szansa na odbudowanie kontaktu z Klientem przez właściwą obsługę reklamacji
- Zatrzymanie odpływu klientów
- Budowanie długofalowych relacji z Klientem opartych na zaufaniu
- Wzrost sprzedaży
- Stabilizacja rozwoju
Szczegółowe informacje
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.