Codziennie o naszą uwagę walczą miliony nowych informacji, które trafiają do sieci. Ich twórcy chcą zdobyć zainteresowanie odbiorców. By wyróżnić się na ich tle, musimy w pełni wykorzystać potencjał kryjący się zarówno w treści, jak i grafice naszego contentu.
Obsługa klientów w social mediach jest wymagającym zajęciem, ale prowadzona profesjonalnie przyniesie naszej marce wymierne korzyści. Wybierając firmowe profile mediów społecznościowych musimy pamiętać, że otwieramy tym samym kolejne kanały komunikacji z klientami, którymi będziemy musieli skutecznie zarządzać w przyszłości. Dodatkowo warto wykorzystać monitoring mediów, by śledzić na bieżąco wszystkie informacje, które pojawiają się w sieci na temat naszej marki.
Zasięgi w social mediach opierają się na wzbudzaniu zaangażowania wśród naszych odbiorców. Rozpowszechniając informacje o naszym biznesie w mediach społecznościowych musimy pamiętać, że tu rządzą algorytmy. Znajomość tych zasad pomoże nam łatwiej osiągnąć zamierzony cel oraz wyprzedzić konkurencję, a tym samym dobrze funkcjonował w wymagającym świecie reklamy?
Korzyści dla uczestnika:
- pozna specyfikę polskiego rynku social media,
- zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
- dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
- zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
- pozna nowoczesne sposoby promowania treści
- dowie się jak poprowadzić samodzielnie kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie
- zweryfikuje swoje dotychczasowe działania i pogłębi wiedzę
- nauczy się tworzyć projekty na Facebooku w swojej firmie
Szczegółowe informacje
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.