KURS/SZKOLENIE:

Komunikacja jako META Kompetencja Managera

Blue House
Szkolenia

Komunikacja jako META Kompetencja Managera

Uczestnicy szkolenia będą mogli poznać zasady efektywnej komunikacji z pracownikami, poszerzyć wiedzę i umiejętności, usystematyzować swoją wiedzę i doświadczenie tak, aby móc jeszcze lepiej wykorzystywać je w codziennej pracy. 

Komunikacja to niezbędna kompetencja, jaką powinien posiadać manager, który chce zbudować efektywny zespół zaangażowanych pracowników. Zadbanie o prawidłową komunikację wewnątrz firmy jest jednym z najważniejszych zadań, jakie stawia się przed każdym managerem. Wywiązanie się z tego zadania z pewnością przełoży się na sukces organizacji, bowiem właściwa komunikacja jest najprostszym sposobem, aby organizacja mogła osiągnąć sukces, a jej pracownicy byli jej równouprawniony i świadomymi członkami. 

Korzyści dla uczestnika:

Szczegółowe informacje

Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.

ILOŚĆ ZJAZDÓW
2 dni szkoleniowe +follow up
MIEJSCE
Online/Sopot,
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW
do 12 os.
BLUE HOUSE GRUPA SZKOLENIOWA

Zapisz się