Uczestnicy szkolenia będą mogli poznać zasady efektywnej komunikacji z pracownikami, poszerzyć wiedzę i umiejętności, usystematyzować swoją wiedzę i doświadczenie tak, aby móc jeszcze lepiej wykorzystywać je w codziennej pracy.
Komunikacja to niezbędna kompetencja, jaką powinien posiadać manager, który chce zbudować efektywny zespół zaangażowanych pracowników. Zadbanie o prawidłową komunikację wewnątrz firmy jest jednym z najważniejszych zadań, jakie stawia się przed każdym managerem. Wywiązanie się z tego zadania z pewnością przełoży się na sukces organizacji, bowiem właściwa komunikacja jest najprostszym sposobem, aby organizacja mogła osiągnąć sukces, a jej pracownicy byli jej równouprawniony i świadomymi członkami.
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.
Grupa Blue House powstała, aby zapewnić swoim Klientom edukację na najwyższym poziomie od ponad 20 lat.